BBS Sport
Shop

Artikala: 0 /

0,00 kn

Arrow
Sadržaj košarice
Arrow

Artikala: 0 / 0,00 kn

Nazovite nas

telephone icon +385 1 2303 435

Reklamacije

Zadovoljstvo naših kupaca na prvom nam je mjestu. Naša online trgovina bavi se prodajom ribolovnog pribora provjerenih proizvođača za koje smatramo da je kvaliteta samog proizvoda neupitna te i sami stojimo iza nje. Cilj nam je pružiti potpuno zadovoljstvo u kupovini i najbolju moguću uslugu nakon kupovine. Kako bi vaše reklamacije mogli realizirati i obraditi u najbržem mogućem roku molimo vas da slijedite niže navedene upute.  

Što napraviti prije pokretanja postupka reklamacije

Ukoliko niste zadovoljni proizvodom koji smo vam dostavili ili ste uočili nedostatak na proizvodu, prije pokretanja postupka reklamacije svakako nas kontaktirajte kako bi vas uputili na najbrži i najjednostavniji način za rješavanje problema. Naša servis u najkraćem mogućem roku riještiti će vaš problem.
Za rješavanje reklamacija obratite nam se na telefon: 00385 1 2303 435 ili nas kontaktirajte putem e-maila na info@bbs-sport.hr .

Oštećenje robe prilikom transporta

Prilikom preuzimanja pošiljke svakako provjerite da prilikom transporta nije došlo do oštećenja paketa ili proizvoda unutar paketa. Ukoliko ste primjetili da je paket oštećen ili roba u paketu oštećena, molimo vas da pošiljku ne preuzmete te s dostavljaćem ispunite dokumentaciju i šteti nastaloj na pošiljci i ukoliko je moguće pošaljete nam dokumentaciju na naš info e-mail: info@bbs-sport.hr .

Proizvod s greškom, oštećen proizvod ili neispravan proizvod

Ako nakon što ste otvorili paket i uočili oštećenje na proizvodu ili neispravnost proizvoda, molimo vas da nas u roku od 7 dana nakon primitka pošiljke kontaktirate i pošaljete nam proizvod o našem trošku na našu adresu. Ukoliko ste nedostatak na proizvodu uočili tek prilikom prvog korištenja svakako nas kontaktirajte putem e-maila ili telefonski. Naš tim prilikom pakiranja i isporuke robe provjerava ispravnost svakog proizvoda te proizvode na kojima su uočena oštećenja ili neispravnost ne dostavljamo. Ako se radi o proizvodu s nedostatkom proizvod ćemo zamijeniti novim odmah prilikom primitka paketa poslanog s vaše strane.

Adresa za dostavu reklamairanih proizvoda:

B.B.S. Sport d.o.o.
Maksimirska 129/7
10 000 Zagreb, Croatia
Te: 00385 1 2303 435

 

Povrat reklamacije 

Kupac ima pravo na povrat robe u sljedećim slučajevima:

• isporuka robe koja nije naručena
• isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu

Prodavatelj će odobriti povrat robe Kupcu nakon prijema opravdane reklamacije e-mailom, telefonski ili pismeno, s instrukcijama za povrat robe. U slučaju nemogućnosti isporuke druge robe, Prodavatelj će nadoknaditi Kupcu njegove poštanske troškove povrata robe i eventualnu vrijednost robe koju nije više u mogućnosti isporučiti. U slučaju povrata robe koji nije nastao propustom B.B.S. Sporta d.o.o., kupac snosi sve manipulativne troškove koji su nastali. Po narudžbi koja se radi na izričiti zahtjev kupca, robu koja se prodaje pod posebnim uvjetima ili robu koja je izrađena na zahtjev kupca, nije moguće izvršiti povrat. Prilikom izvršenja narudžbe takve robe biti ćete pismeno i usmeno obavješteni o nemogućnosti povrata.
Roba koja se vraća mora biti u tvorničkom stanju, neoštećena, originalne ambalaže i dostavljena sa svim eventualnim dodacima kao što su instrukcije ili rezervni dijelovi s kojima je dostavljena. Kupac je uz robu koju vraća obavezan priložiti račun. 
U slučaju zamjene proizvoda za drugi troškove dostave snosi kupac.
Povrati i reklamacijen mogući su isključivo uz priloženi račun.
Kupac snosi troškove dostave u slučaju povrata ili zamjene robe za proizvode koji ne podliježu reklamaciji.
Ukoliko ste nezadovoljni kupovinom ili imate primjedbe na proizvode kupljene na našoj web trgovini molimo vas da nam se obratite putem našeg kontakta jer naša služba za korisnike će napraviti sve kako bi našla dobro rješenje za vas.
Ukoliko je kupac prilikom preuzimanja pošiljke uočio oštećenja na pakiranju dužan je obavijestiti o istom te vratiti pošiljku.
Kod zamjene proizvoda za drugi povrat sredstava biti će umanjen za 15% ukoliko prije povrata drugačije nije dogovoreno.


Način korištenja prava na jednostrani raskid ugovora

Članak 74.
(1) Potrošač je dužan prije isteka roka za jednostrani raskid ugovora iz članka 72. ovoga Zakona obavijestiti trgovca o svojoj odluci da raskine ugovor i to putem obrasca za jednostrani raskid ugovora ili putem bilo koje druge nedvosmislene izjave kojom izražava svoju volju da raskine ugovor.
(2) Sadržaj i oblik obrasca iz stavka 1. ovoga članka propisuje pravilnikom ministar nadležan za područje zaštite potrošača.
(3) Ako trgovac na svojoj mrežnoj stranici omogući potrošaču jednostrani raskid ugovora, potrošač može jednostrano raskinuti ugovor tako da obrazac za jednostrani raskid ili drugu nedvosmislenu izjavu o raskidu ispuni i pošalje trgovcu elektroničkim putem.
(4) U slučaju iz stavka 3. ovoga članka trgovac je dužan, bez odgađanja, dostaviti potrošaču potvrdu o primitku izjave o raskidu na trajnom mediju.
(5) Izjavu o raskidu ugovora potrošač je dužan poslati prije isteka roka za raskid ugovora predviđenoga u člancima 72. i 73. ovoga Zakona.
(6) Potrošač je dužan dokazati da je svoje pravo na jednostrani raskid ugovora ostvario u skladu s odredbama ovoga članka.

 

Seaguar Ace Mare 50m
Sportex Captor Spin fishing rod
Owner Mosquito fishing Hooks
Delalande Speedfactor 13cm fishing lure in Fire Tiger color
Ryobi Osiris fishing Reel
Momoi Black Shadow fishing braid
Owner Juster Shad silicone fishing lure